Support:
EpicCare

EpicData staat voor u klaar met onze gespecialiseerde remote-supportdienst. Met ons support-team bieden we deskundige ondersteuning op afstand om u te helpen bij al uw data-uitdagingen.
Onze ervaren helpdesk is altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en proactief oplossingen te bieden, zodat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteiten.

raster
epicdata_people_4
raster

Zorgeloos werken met onze remote support service

Wanneer u kiest voor EpicData Support, monitort en beheert ons team van experts uw data-oplossingen. Bij vragen of incidenten biedt ons team altijd de juiste ondersteuning aan u en uw (interne) klanten, zodat zij snel en efficiënt verder kunnen werken met hun data.

Voordelen van kiezen voor EpicData Support:
  • 24/7 Monitoring van uw dataplatform:

    Rond-de-klok toezicht voor optimale prestaties en veiligheid. Wij informeren en adviseren u over noodzakelijke patches en upgrades.

  • Geen interne specialisten nodig:

    Benut onze expertise zonder de noodzaak om interne specialisten aan te werven of aan te sturen.

  • Persoonlijke ondersteuning:

    Krijg toegewijde, persoonlijke hulp via telefoon of e-mail, met centrale vraagopvolging.

  • Snelle afhandeling via remote of op locatie:

    Flexibele support voor snelle oplossingen, zowel op afstand als ter plaatse.

  • Continuïteit van projecten:

    Garandeer een ononderbroken voortgang van al uw data-initiatieven, zowel nieuwe als lopende.

  • ONTDEK ONZE FORMULES

    Standard

    • Ad-hoc support oplossing
    • Voor organisaties die minder frequent support nodig hebben, of waarbij het voldoende is dat acties per case worden ingepland.
    • Deze basisoptie biedt flexibele, ad-hoc ondersteuning, zodat je enkel betaalt voor de hulp die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt.
    • Changes & Incidents

    125

    /uur
    No Yearly Fee

    EpicCare

    • Geavanceerde support via een jaarlijks abonnementsmodel
    • Het is begrijpelijk dat je niet elke technologie intern kunt beheersen, maar je wilt wel de zekerheid dat alles soepel verloopt. Met EpicCare bieden we een oplossing voor organisaties die regelmatig behoefte hebben aan vragen, updates, en monitoring van hun dataplatform.
    • Onze experts zorgen ervoor dat je dataplatform altijd up-to-date is en houden een scherp oog op alle dataflows, zodat we snel kunnen ingrijpen bij eventuele problemen. Bovendien staan we altijd klaar om technische ondersteuning te bieden aan eindgebruikers bij vragen. Met deze formule heb je de gemoedsrust dat er altijd deskundige ondersteuning beschikbaar is.
    • Changes* & Incidents:

    100

    /uur
    Yearly Fee (**): €3.000

    250000

    Ga aan de slag met onze Support services.

    epicdata_work_2

    Op zoek naar opleidingen?